Monday, February 1, 2010

BATIK SUTERA!Now Available!OPENING SALE!!!

hari ini,
saya sudah memperoleh kain batik sutera untuk dijual...
dan gamba-gamba sudah saya letak di blogshop saya...
pada hadirin yang mahu melihat,silalah ke blog saya...
klik sini>>>http://fadyza-boutique.blogspot.com
harga yang diletakkan berpatutan,
dan boleh lagi turun...
saya meniaga tak ada lah nak amik untung sangat...
mula-mula meniaga..
mohler...mariler membeli batik sutera...
kepada cikgu-cikgu,kakitangan kerajaan yang memang kena pakai batik sutera pada hari apa2,
mohler beli,boleh ler tuko baju tiap-tiap minggu...hehe
kepada yang bukan kakitgn kerajaan ke ape,boleh jugak bli,
buat baju kurung bese ke,
kepada yang xde nak gune,boleh jugak bli,untuk bagi hadiah besday present ke,kt mak ke,kalo mak ckgu ke ape..sng sape2 jela leh bli..hehe
kain-kain keme jue harge termasuk pos skali,

mike boleh pilih nak pos cmne,hehe
insyaallah...semua kain mang elok,berkualiti sokmo..
semue kain hok dari ganu blake...
terengganulah pada yang xpaham tu...
jadi,sesiapa yang jadi customer pertama saya yg pertama akan dapat special discount r...hee.
tolongler sket org Islam sesama Islam..
mari2,moh2!
PAKAT MAI BELI SEMUA!wee

P/S :kain batik sutera yang ada skang akan berada sampai sebelum cuti tahun baru cina,lepas tu kain lain pula akan dipromosikan..kepada yang nak bli,tp xde duit skang,boleh reserve...message je saya xpon email...ok..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...