Friday, April 2, 2010

hidupku yang semakin malap

kini,
hidupku.
kian hari kian malap,
kian hari kian terkapai2 aku di udara,
pelajaranku yang tidak terurus,
kehidupan bagaikan manusia yg hidup di dunia yang lain,
keseorangan sepi,
kesedihan sahaja yang terungkap di sanubari hati,
kepedihan,keperitan,keserabutan yang sentiasa berada,
hidupku bagaikan tidak diendah walau seekor kuman sekalipon,
sekali sekala,
adalah kuman yang akan menyapa aku,
itu pon sudah membuatkan aku lega,
walau kuman yang kecil namun membisa pada yang lain tidak pernah mengendahkan aku,
subjek yang semakin sukar membuatkan lagi aku kian gila,
hidupku yang tidak tentu arah tatkala menjadi perantau sepi,
subjek yg sukar akan merasmikan kegagalan subjekku dalam kehidupanku,
argh!kau memang bodoh!baru diploma dah terkapai2!!
dah kecundang!!zulfadhli2!sungguh malu kau dengan rakan2 engkau yang berjaya di sana sini!!rakan kau dah sampai ke negara orang,mengecapi ijazah,sedangkan engkau?apa yang ada?diploma yg sedang diambil bagaikan mikroorganisma semata2!!zulfadhli2,ko mmg bingai...

namun,
Allah Maha Adil,
tatkala aku sepi,
tatkala aku sedih,
tatkala aku jauh dari ibu bapaku,
aku masih ditemani insan2 yang amat bermakna kepadaku,
Izzatul Husna Mohd Salleh & Muhammad Abdul Razak,
merekalaha insan yang sentiasa mengisi kekosonganku,
tatkala aku sepi makan seorg diri,mad lah menjadi temanku,
tatkala tension memikirkan study yang ntah ke mana,
izza lah yang menjadi tempat aku mengadu,
walau hidup seolah hidup dgn 2 orang insan ini,
aku masih lagi merasa hidup ini bermakna,
bersama insan tersayang izzatul husna,
bersama sahabat dunia akhirat muhammad,
merekalah yang menceriakan hariku...
terima kasih izzatul husna,
I love so much...
terima kasih mad,
hanglah kawanku dunia akhirat...
:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...