Friday, October 9, 2009

hari ini dan smlm ku gmbire....

mulenyer...
kelmarin,aku kurang kegembiraan,mule mahu memarahi org yg ku syg...maafkn diriku
aku seakan tidak mengerti,
kadang2,ak seolah2 mahu menegakkan bnd yg benar,selalu mahu memenangi xkira bagaimana sekali pon,akn ku banth setiap kata wlu kadang2 bila ku fikir aku seakan mahu menang wlu ats kesalahan yg kecil...itula aku...
berlwan kata mmg akn menjadi hobiku,tnpa mengira siapa kau,apa darjat kau,akn ku banth jika ak tahu aku yg benar...
itu kelmarin...

dan hari ini,
ku gembira skali...
aku menuju ke sana ats permintaannya...
wlu pd mulanya terasa akn mls sgt ingin ke sana,
tp demi insan tersyg,ku tuju jua...
pergiku ke sana amt bermakna skali...
bila ku smpi.
dirinya menghadiahkan ak brg yg ku idam skali selama ini..
mgkn ku mampu membelinya,
namun,dirinya tidak membenrknku membelinya kerna dia mahu memenuhi keinginanku,
sudah lama ku nantikan,kdgkala membuatkn ku letih menunggu bilakah saatnya,
namun hari ini,
penungguanku amat berbaloi skali...
dr timbulnya insiden pergadhn di mlm harinya,
ttp di keesokan harinya,ku gembira skali..
terharu diri ku memperoleh pemberian dr nya....
terharu,terharu dan terharu...
perfume DKNY dan cincin silver pemberian darinya,
membuatkn diriku tersenyum lebar spnjg harinya....
sehinggakan ku diperli olehnya...malu ak dibuatnya
terima kasih sayangku....
kau sungguh bijak mengubati hatiku...=)

akan tetapi,
kegembiraannya yg bru mahu peroleh kesenangn tersentak kembali...
sedih ku melihatnya...
sian tidak terkata...
mahu berseng terpaksa berkorban utk insan yg lain...
br peroleh wang,sudh diminta insan lain...
sabarla kau...sesungguhnya org yg sabar ciri org beriman..
ku buntu,inginku bantu,tetpi siapalah ak...
aku bukannya anak raja,bknla ank sultan yg mampu menolong sesiapa
aku pon duit tidaklah sebannyak mana
hndak diguna lebih,xdpt,tp bijaklah menguruskan duit....
akan ku bantu dirimu,
susah bersama,senang bersama...
akan ku cuba..
utk kesenangnmu syg....

p/s :ayt2 gila,jgn cuba dirumah..bahaye....tekeler sape "kau","nya" dan "mu" dlm ni

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...