Monday, January 3, 2011

Bloglis Istimewa untuk Blogger Baru



ok , atas tag oleh cik timah lenggang yang suka jalan melenggang , jadi muncullah entry ni .

ok , saya kurang dari 300 follower sebab yela sape la nak bebeno follow fad ni kan . just dengan rela je follow dengan afford sendiri . so really thanks ok :)


anyway im not new in blogging , but skang jer baru nak aktif , dulu nasibla sape perasan wujudnya fad , dialah akan sedar apa fad tulis :)


cik timah kata kena mesra alam , fad mesra alam kot sebab impikan kereta hybrid . impian semata-mata jelah .

ok , tag sape ye ? ok kimy sila buat , eyda sila tengok dan buat kalo ko bace , nad yang rajin blogging tapi aku yakin x wat tapi wat jelah ye permintaan terakhir aku . haha

ok , the end sebab saya mengalami sakit dada yang melampau . doakan saya sehat .

lengkali fad wat entry elok-elok ok kawan kawan :')
assalamualaikum

4 comments:

Miss AZ said...

yeap2 blogger kena mesra alam :)

PeNgEmiS dUniA said...

hee . mesra alam la sangat kan
hehe

Hidayah said...

lain kali buat entry kelakar lagi tau tau :D

get well soon ;)

PeNgEmiS dUniA said...

okai , insyaallah .:)
thanx ats doa dan sokongan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...