Tuesday, March 22, 2011

Lagi Kisah Zulfadhli dan Lisa Surihani




zulfadhli(bukan nama sebenar) dan lisa surihani(bukan nama sebenar) duduk di sebuah banglo kecil di sebuah taman yang rumah mereka rapat antara satu sama lain .


suatu hari , zulfadhli(bukan nama sebenar) pulang dari tempat kerjanya . 


sampai saja di rumah , tiba2 lisa , " abang ! rumah kita diserang AS , tunduk2 ! nyorok bawah meja cepat ! "


zulfadhli yang terpinga2 segera menyorok bawah meja juga . kedengaran bunyi bende meletup , pecah dibelakang rumah .


mereka berdua seakan bimbang rupa dibom . zulfadhli hanya mempercayai isteri tercinta .


sekali tiba2 , "kedegang !!" bunyi tingkap pecah .


zulfadhli pon beriya mengintai andai bom tangan ke apa dibaling masuk ke dalam rumah mereka .


rupanya , andaiannya meleset , lesung batu yang masuk ke dalam rumah .


zulfadhli yang sudah pelik bangun dan terus melihat di belakang rumah mereka apa yang terjadi . 


rupa2nya , Victoria (bukan nama sebenar) bergaduh dengan Beckam sambil mencampak pinggan dan sebagainya .


zulfadhli , "cis , aku ingat betulla kena serang tadi . haih ! "


zulfadhli pon menjerit pada pasangan bergaduh tu , " jangan gadoh2 sesama sendiri , kang US serang kang ! hahahaa "


zulfadhli pon bercakap pada Lisa , " sayang , bukan US seranglah , laki bini blakang umah kita bergaduh , haih , lengkali tengok betul2 dulu "


Lisa Surihani , "oh yeke ? mane ayang tau . bunyi meletup cam bom je . hehehe "



12 comments:

mizzkechique said...

tu lisa surirumah la..hahah

sakinahsharif said...

hahahah~ so funny! teruskn berimaginasi ye! ^_^

*cimOt* said...

arghhhhhhhhhh..sumpah vudus vudus..

mimie azam said...

hahaha...victoria n beckam pn join skali lam cite nih....

Nur Naimah Nashreen said...

xcited gle nak bace . gud gud . daya imaginasi yang tinggi =)

PeNgEmiS dUniA said...

MK :lisa surirumah pon lisa surirumah la . hahaha

sakinah : hahaha . ok baik2 . thanks2 :)

cimot : sampai ati kata aku bodoh . uwaaak !makkk !

mimie : sebab vitoria beckam je saya igt suami isteri artis2 ni . haha

tulus sweet said...

waaaala lamanya tak singgah sini! rindulah pulak kat belog ni...haha! selalu nak singgah tapi kang borak pasal politik je keja! cek mana taw! haha!

Biela Yusoff.. said...

nice citer.best2...hehe...

naqiah said...

hehehe.. ingatkan ap td..

ainraus said...

tak habis berangan lagi dengan lisa surihani. :P

Noriz said...

sekali betul fad naik pelamin dgn lisa ni....huhuhu...havoc org kampung....tumbang lembu 5 ekor gaknya...heheheh

PeNgEmiS dUniA said...

tulus : xtaula u kene tau perkembangan semasa ! :D

biela : bes ye ? thank2 :)

naqiah : haha . igtkan ape ?

ainraus : haha . bia ah !

noriz : bkn 5 dh , sepluh ! hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...